Zobrazují se starší novinky. Zobrazit předchozí novinky
Novinky
Zahájení registrace 8:45 19.04.2023

Hlouček přicházejících se zastavil těsně před cílem a zvednuli svůj zrak ke znaku spirálovitého listu, jež zdobil oblouk obrovské brány, zasazené do masivní kamenné zdi. Obavy vyzařovali jen z několika tváří, většina byla naplněna očekáváním a nadějí v lepší zítřky.
Hide se obrátil na postavu stojící po jeho boku a pravil, se značným pocitem formálnosti "Vítejte v Konoze, Uchiha-sama." Impozantní starší muž se na Hyuugu pousmál, černá očka se mu zableskla vřelostí a pokýval hlavou na znamení vděku. "Já i moji zde jistě najdeme nový domov, stejně jako naši předci. Jen mě mrzí, že Sarada-chan se nevrátila s námi."
Při zmínce o Deváté Hokage Hidemu zacukalo zbývající oko a provinile zklopil zrak. Jeho učednice ho však příliš silně zatahala za rukáv bílé tuniky a s netrpělivostí v hlase svého senseie pokárala. "Tak si to už nevyčítejte Boomer-sensei! Válka skončila tak strašně dávno! Bývalá Boomer Hokage už je stejně senilní a na všecko zapomněla!" Hide se ušklíbl a poplácal hlasitě protestující dívku po hlavě.
S novým odhodláním vyzval hlouček oděný do symbolu válečného vějíře: "Pojďme, Hokage-sama na nás již čeká a po tak dlouhé cestě si jistě budete chtít odpočinout. Slyšel jsem, že stará Uchiha čtvrť se uvolnila!"
Hide se obrátil na postavu stojící po jeho boku a pravil, se značným pocitem formálnosti "Vítejte v Konoze, Uchiha-sama." Impozantní starší muž se na Hyuugu pousmál, černá očka se mu zableskla vřelostí a pokýval hlavou na znamení vděku. "Já i moji zde jistě najdeme nový domov, stejně jako naši předci. Jen mě mrzí, že Sarada-chan se nevrátila s námi."
Při zmínce o Deváté Hokage Hidemu zacukalo zbývající oko a provinile zklopil zrak. Jeho učednice ho však příliš silně zatahala za rukáv bílé tuniky a s netrpělivostí v hlase svého senseie pokárala. "Tak si to už nevyčítejte Boomer-sensei! Válka skončila tak strašně dávno! Bývalá Boomer Hokage už je stejně senilní a na všecko zapomněla!" Hide se ušklíbl a poplácal hlasitě protestující dívku po hlavě.
S novým odhodláním vyzval hlouček oděný do symbolu válečného vějíře: "Pojďme, Hokage-sama na nás již čeká a po tak dlouhé cestě si jistě budete chtít odpočinout. Slyšel jsem, že stará Uchiha čtvrť se uvolnila!"
Ninjové a kunoichi
Registrace na desátý ročník Naruto LARPu je otevřena!
Zaregistrovat se můžete na našich stránkách. Cena registrace bude 500kč předem, 600kč na místě pro hráče. Pro bestie a CP je cena registrace stejná předem i na místě, a to 300kč. Ti z bestií a CP, kteří zaplatí předem, dostanou za odměnu sušenku. Bližší informace o registraci najdete na našich stránkách v sekci Informace/Přehled, kterou ještě doplníme o informace o ubytování a dopravě.
Nová chata bude v mnohem lepším stavu než předešlá (bez plísně) a jsou tam k dispozici menší chatky, kde budete moci spát na posteli. Nová je také nejaktuálnější verze pravidel, které si můžete přečíst taktéž na našich stránkách a to v sekci Informace/Pravidla.
Letos bude místo pro 10 čtyřčlenných týmu (a samozřejmě pro všechny bestie a CP). Stejně jako loni bude mít každý tým senseie (hodnosti Chuunin nebo vyšší), a jeho tři svěřence (mohou být geninové, ale i chuuninové, pokud té hodnosti někdy v minulosti dosáhli.) Po domluvě si senseiové mohou zvolit z jakékoliv své staré postavy.
Po registraci si budete moci, jako každoročně, zvolit tým a vesnici. Navíc přidáváme do tvorby postavy možnost zvolit si speciální schopnosti, které vám odemknou nové techniky (klan, kekkei genkai atp.). V rámci tvorby postavy vám také nabídneme škálu povahových rysů a příběhových quirků. Povahové rysy dodávají dimenzi vaším postavám a příběhové quirky jsou vlastnosti, na které bude hra ve svém průběhu různě reagovat. Tyto volby nejsou počtově limitované, avšak poprosíme, aby ve vašem příběhu byly zdůvodněné a dávali smysl :)
Součástí tvorby postavy je také krátký koncept, kde prosím zaznamenejte podstatu příběhu vaší postavy. Koncept prosím odešlete na schválení do 4 týdnů od své registrace. Pokud nebudete stíhat, tak nám prosím napište a můžeme se domluvit. Hráč, který nebude komunikovat a nestihne poslat svůj koncept do daného termínu, bude vyřazen z registrovaných, aby uvolnil místo případným dalším zájemcům.
Volba technik bude přístupná po schválení konceptu postavy, avšak ne dříve než 5. června, z důvodu usilovné práce na nových podobách technik.
Budeme se velmi těšit na vaše postavy a příběhy!
Vaši orgové
Meziročníková testovací akce 8:45 19.04.2023
Ninjové a kunoichi!
Velmi vám děkujeme za přihlášení se na naší meziročníkovou testovací akci! Budeme se předně zaměřovat na otestování nově navržených pravidel a technik, ale bude přítomna i špetka příběhu. Akci začínáme v sobotu 13:00, kdy si představíme pravidla a poté si budete moci vybrat nové techniky pro své postavy. Po tomto procesu začne hra. V rámci hry se setkáte se značným množstvým soubojů v různých podobách (duely, týmové střety atp.), ale i s dungeonem plným nástrah a překážek. Trvání hry odhadujeme na 5-6 hodin.
Přespání bude zařízeno v chatě, prosím přivezte si s sebou vše potřebné (spacáky, karimatky, občerstvení atp.). Ti z vás, kteří dorazí již v pátek, budou také moci přespat v chatě za stejných podmínek. Organizátoři budou však na místě až v sobotu.
Nehráčským postavám (zúčastněným, kteří nemají stálé hráčské postavy z minulých ročníků) budou dodány role, které budou hrát po celou dobu hry. Tyto postavy budou mít navolené techniky a napsaný jednoduchý příběh. Také vás poprosíme o účast v soubojích, pokud možno. Lze zvolit i postavy, které nejsou příliš akční v boji.
Kostýmy necháme na vašem uvážení, prosím přivezte si zbraně, se kterými budete chtít bojovat. K dispozici budeme mít koule a rýže. Nehráčské postavy nemusí kostýmy moc řešit, jen vás poprosíme, aby jste si vzali nějaké oblečení, které bude zhruba odpovídat prostředí naruto světa (což je široký pojem).
Budeme se vás těšit!
Vaši orgové
Velmi vám děkujeme za přihlášení se na naší meziročníkovou testovací akci! Budeme se předně zaměřovat na otestování nově navržených pravidel a technik, ale bude přítomna i špetka příběhu. Akci začínáme v sobotu 13:00, kdy si představíme pravidla a poté si budete moci vybrat nové techniky pro své postavy. Po tomto procesu začne hra. V rámci hry se setkáte se značným množstvým soubojů v různých podobách (duely, týmové střety atp.), ale i s dungeonem plným nástrah a překážek. Trvání hry odhadujeme na 5-6 hodin.
Přespání bude zařízeno v chatě, prosím přivezte si s sebou vše potřebné (spacáky, karimatky, občerstvení atp.). Ti z vás, kteří dorazí již v pátek, budou také moci přespat v chatě za stejných podmínek. Organizátoři budou však na místě až v sobotu.
Nehráčským postavám (zúčastněným, kteří nemají stálé hráčské postavy z minulých ročníků) budou dodány role, které budou hrát po celou dobu hry. Tyto postavy budou mít navolené techniky a napsaný jednoduchý příběh. Také vás poprosíme o účast v soubojích, pokud možno. Lze zvolit i postavy, které nejsou příliš akční v boji.
Kostýmy necháme na vašem uvážení, prosím přivezte si zbraně, se kterými budete chtít bojovat. K dispozici budeme mít koule a rýže. Nehráčské postavy nemusí kostýmy moc řešit, jen vás poprosíme, aby jste si vzali nějaké oblečení, které bude zhruba odpovídat prostředí naruto světa (což je široký pojem).
Budeme se vás těšit!
Vaši orgové
NarutoLARP 2023 22:00 29.03.2023

Stíny přelétaly po střechách takovou rychlostí, že by je prosté oko nezaznamenalo. Zdánlivě nekonečná honička však ustala zašelestěním papírů a dva temnotou zahalení shinobi stanuli proti sobě. "Vím, co bys po mně chtěl, zloději. Abych ti vyhověl, musel bych obětovat vše, co je mi drahé. Nenechám tě ukrást mi to nejcennější."
Druhá postava se lehce naklonila a svit náhodného paprsku měsíce se odrazil od malého symbolu lišky připevněného na klopě kabátu. "Nesnažím se tě okrást, pouze zajistit průchod spravedlnosti. Řekneš-li před světem pravdu, čeho všeho jsi byl svědkem v jeho službách, jistě to bude stačit k usvědčení. Už se nebudeš muset bát o životy svých blízkých, budou konečně v bezpečí. Postarám se o to."
Navzdory upřímně míněných slov zloděje se lapený shinobi cynicky ušklíbl a v jeho slovech zazněla beznaděj. "Mýlíš se, ze sítě, kterou kolem nás upředl se nelze vymanit. Je tak spletitá a pevně vázaná na jeho prsty, že i z vězení nad námi bude mít absolutní moc. Nic se nezmění. Najdi někoho, kdo si ještě plně neuvědomuje, že konáním jeho vůle zaprodal Shimojimovi svou duši. Bláhově jsem se s ním zapletl a navždy toho budu litovat, ale nemohu ti pomoct."
Zlodějova ramena poklesla a v tváři mu probleskla zoufalost. Udělal vše, co mohl, aby zamezil bezpráví rukou zlotřilého obchodníka a přivedl ho před soud, ale bez dostatečných důkazů to bude vše vniveč. Copak v tomto zkorumpovaném světě nelze dosáhnout spravedlnosti?
Druhá postava se lehce naklonila a svit náhodného paprsku měsíce se odrazil od malého symbolu lišky připevněného na klopě kabátu. "Nesnažím se tě okrást, pouze zajistit průchod spravedlnosti. Řekneš-li před světem pravdu, čeho všeho jsi byl svědkem v jeho službách, jistě to bude stačit k usvědčení. Už se nebudeš muset bát o životy svých blízkých, budou konečně v bezpečí. Postarám se o to."
Navzdory upřímně míněných slov zloděje se lapený shinobi cynicky ušklíbl a v jeho slovech zazněla beznaděj. "Mýlíš se, ze sítě, kterou kolem nás upředl se nelze vymanit. Je tak spletitá a pevně vázaná na jeho prsty, že i z vězení nad námi bude mít absolutní moc. Nic se nezmění. Najdi někoho, kdo si ještě plně neuvědomuje, že konáním jeho vůle zaprodal Shimojimovi svou duši. Bláhově jsem se s ním zapletl a navždy toho budu litovat, ale nemohu ti pomoct."
Zlodějova ramena poklesla a v tváři mu probleskla zoufalost. Udělal vše, co mohl, aby zamezil bezpráví rukou zlotřilého obchodníka a přivedl ho před soud, ale bez dostatečných důkazů to bude vše vniveč. Copak v tomto zkorumpovaném světě nelze dosáhnout spravedlnosti?
Ninjové a kunoichi!
I letos se můžete těšit na další ročník NarutoLARPu: Hříchy shinobi.
Desátý ročník s sebou ponese mnoho novinek, včetně nového místa konání. V termínu 8. -10. září vám nabídneme netradiční LARPový zážitek na skautské základně Čachnov.
S jiným místem se tradičně pojí i jiná vesnice. Tentokrát se podíváme do Skryté Deštné vesnice, ve které se bude konat soudní proces s obchodníkem Shimojimou a některými jeho údajnými komplici. Vzhledem k širokému vlivu obžalovaného a rozsahu obvinění, které se citlivé týkají mnoha zemí v našem světě, nabídla Deštná své justiční orgány jako pomyslnou neutrální půdu pro dosáhnutí spravedlnosti. Celý svět tedy nyní upírá své oči k Amegakure a shinobi vesnice vysílají týmy, aby reprezentovali jejich zájmy, neboť je jasné, že ať už bude rozsudek jakýkoliv, dopad na svět shinobi bude monumentální.
Přijeďte i vy a otiskněte svoji stopu do těchto dějinných událostí!
Registrovat se budete moci již 15.5.2023.
Meziročníková hra:
I letos se snažíme naši akci posunout dál a jedním z bodů, kterým chceme dosáhnout zlepšení, je kompletní revize pravidel a schopností. Abychom toho dokázali podchytit co nejvíce, tak vás také chceme pozvat na meziročníkovou akci, kde budete mít možnost vyzkoušet si nově navržené mechaniky a vydat se na vzrušující dobrodružství plné boje a nečekaných zvratů.
I meziročníková akce bude mít příběhovou složku. V rámci mezinárodní spolupráce skryté vesnice posílají několik jednotek shinobi na riskantní tajnou misi. Jednotky se skládají z chuuninů a joninů, ale i několik geninů, kteří mají fungovat jako podpora zkušenějším ninjům.
Minihry se budou moci zúčastnit již existující postavy jakékoliv hodnosti nebo si budete moci vytvořit postavy nové. Události, které se odehrají na této akci, se propíšou do světa NarutoLARPu.
Meziročníková akce se bude konat 22. dubna na chatě Justýna u obce Pohořany nedaleko Olomouce. Zajištěná je možnost přespání ze soboty na neděli a zájemci mohou, po domluvě, přespat i z pátku na sobotu. Připravený program v kostýmech bude začínat ve 13:00 a bude trvat cca 5-6 hodin v sobotu a zbytek času bude volná zábava a posezení nad sklenkou vybrané tekutiny. Po programu od vás rádi uslyšíme jakoukoliv zpětnou vazbu na nové mechaniky. Jídlo a pití necháme na vás a dodáme pitnou vodu, kterou chata nedisponuje. Pro přespání si prosím přivezte spacáky a karimatky.
Máte-li zájem, závazně se prosím přihlaste skrze tento dotazník. Registrační poplatek ve výši 80kč budeme vybírat na místě konání.
Pro další informace nás sledujte zde a samozřejmě na FB události.
Budeme se na vás velmi těšit :)
Epilog a zpětná vazba 22:22 05.09.2022
Letošní Chuuninské zkoušky byly opravdu velkolepé a vyvrcholily strhujícím turnajem mezi aspirujícícmi chuuniny. Všichni přihlížející v tribunách arény byli nadšeni vynalézavostí a zápalem účastníků a prožívali každou chvíli veselí a smutku, jakoby v soubojích bojovali bok po boku s nimi. Ačkoliv všichni účastníci předvedli inspirující výkony, pouze ti nejlepší mohou získat vysněný titul. Novými chuuniny se stali Tentó Hyuuga (samozvaný Hjúga), Sunano Hayate, Hiro Naara, Moriyama Kensei, Yamato Kumagai a posmrtně i Saiba.
Ambiciózní geninové však nebyli jediní, kteří se ten den postavili silnému nepříteli.
Spoluprací s pověstným Origami zlodějem získali shinobi týmy pádné důkazy nejen o korupci ve vlastních vesnicích, ale dokázali i odejmout pomyslné berle podlému Mrazovému obchodníkovi Shimojimovi. Díky tomu se starší Gado Masashi mohl svému dlouholetému sokovi postavit a konečně ho předat spravedlnosti. Jak a proč v tomto celém procesu starší zaprodal svou duši vychytralému úředníkovi Kanedamovi, se kterým se nyní dělí pravomocemi a skrytou vesnici, se můžeme jen domnívat. Zlé jazyky šeptají o genjutsu, které na Masashiho úředník jistě musel seslat, aby ho donutil k tak šílenému kroku. Samotní Mrazoví Joninové však krčí rameny a lomí rukama, neboť to spíše vypadá, že frustrující přetahovaná s Shimojimou staršího prostě připravila o rozum.
Na úžasný turnaj a vítězství nad Shimojimou vrhl svůj stín útok nejobávanějšího nepřítele. Člen klanu Otsutsuki, Kyokami, který díky událostem minulých zkoušek na okamžik pronikl do našeho světa a byl schopen využít okno příležitosti k vytvoření schránky v kolemjdoucím dědečkovi Sehei, kterého ovládl a infiltroval tak shinobi společnost. Lstí a klamem dědeček získal vše potřebné k provedení rituálu, který měl otevřít portál a umožnit opravdovému Kyokami Otsutsuki (nejen schránce) vstup na naši planetu. Tento plán byl zhacen když se dědečkovi postavili shinobi vedení Goemonem Ishikawou a pravý Kyokami Otsutsuki byl poražen Makotem Uchihou ještě předtím, než byl portál otevřen.
Schránka v podobě dědečka byla oslabena, když Goemon dostál své pověsti zloděje a ukradl mu ve zmatku rituálu chakrové krystaly, pro které si však dědeček na velkolepý turnaj přišel. Strhla se zuřivá bitva mezi hrdinou a padouchem, jež Origami zloděj s vypětím všech sil vyhrál a takto byla zažehnána hrozba Otsutsuki tyranie. Dědeček se rozpadnul na prach, Goemon odešel za nadšeného potlesku a vše vlastně dobře dopadlo.
____________________________
Děkujeme všem hráčům za to, že se s nadšením zúčastnili naší akce a vydrželi až do samého konce. Děkujeme všem pojmenovaným postavám, za práci kterou odvedly, scény, které odehrály a pletichy, které spolu vytvořily. Děkujeme všem bestiím za všechny role, kterých se zhostily, a za to, že zvládly být střídavě v jednom kole a pak zase dlouho vyčkávat na pokyny. Děkujeme kuchyni a týmu technického zázemí, že nám pomohli zrealizovat naše bláznivé představy. A děkujeme všem, kteří nám jakkoliv pomohli s přípravou.
Jako každý rok, i letos vás prosíme o vyplnění formuláře zpětné vazby, abychom měli vodítka, co v příštích letech a dalších projektech udělat jinak a lépe. Díky tomu, že jsme letos měnili nějaké systémy, techniky a koncept hry, byli bychom rádi kdybyste nám zpětnou vazbu vyplnili všichni. Dále by jsme vás chtěli požádat, aby každá postava vyplnila epilog ve formuláři, neboť bude oficiálním epilogem vašich postav a pro nás bude styčným bodem pro případné pokračování vašeho příběhu.
Pokud máte nějakou obšírnější připomínku, můžete samozřejmě využít feedback jako každý rok.
Letos se nám povedlo ztráty a nálezy vyřešit na místě nebo po akci. Jediné co nám visí ve ztrátách a nálezech je jeden zelený spacák tak kdyby někomu chyběl, ozvěte se nám na email narutolarp@email.cz a domluvíme se s vámi na předání.
Vaši organizátoři
Ambiciózní geninové však nebyli jediní, kteří se ten den postavili silnému nepříteli.
Spoluprací s pověstným Origami zlodějem získali shinobi týmy pádné důkazy nejen o korupci ve vlastních vesnicích, ale dokázali i odejmout pomyslné berle podlému Mrazovému obchodníkovi Shimojimovi. Díky tomu se starší Gado Masashi mohl svému dlouholetému sokovi postavit a konečně ho předat spravedlnosti. Jak a proč v tomto celém procesu starší zaprodal svou duši vychytralému úředníkovi Kanedamovi, se kterým se nyní dělí pravomocemi a skrytou vesnici, se můžeme jen domnívat. Zlé jazyky šeptají o genjutsu, které na Masashiho úředník jistě musel seslat, aby ho donutil k tak šílenému kroku. Samotní Mrazoví Joninové však krčí rameny a lomí rukama, neboť to spíše vypadá, že frustrující přetahovaná s Shimojimou staršího prostě připravila o rozum.
Na úžasný turnaj a vítězství nad Shimojimou vrhl svůj stín útok nejobávanějšího nepřítele. Člen klanu Otsutsuki, Kyokami, který díky událostem minulých zkoušek na okamžik pronikl do našeho světa a byl schopen využít okno příležitosti k vytvoření schránky v kolemjdoucím dědečkovi Sehei, kterého ovládl a infiltroval tak shinobi společnost. Lstí a klamem dědeček získal vše potřebné k provedení rituálu, který měl otevřít portál a umožnit opravdovému Kyokami Otsutsuki (nejen schránce) vstup na naši planetu. Tento plán byl zhacen když se dědečkovi postavili shinobi vedení Goemonem Ishikawou a pravý Kyokami Otsutsuki byl poražen Makotem Uchihou ještě předtím, než byl portál otevřen.
Schránka v podobě dědečka byla oslabena, když Goemon dostál své pověsti zloděje a ukradl mu ve zmatku rituálu chakrové krystaly, pro které si však dědeček na velkolepý turnaj přišel. Strhla se zuřivá bitva mezi hrdinou a padouchem, jež Origami zloděj s vypětím všech sil vyhrál a takto byla zažehnána hrozba Otsutsuki tyranie. Dědeček se rozpadnul na prach, Goemon odešel za nadšeného potlesku a vše vlastně dobře dopadlo.
Děkujeme všem hráčům za to, že se s nadšením zúčastnili naší akce a vydrželi až do samého konce. Děkujeme všem pojmenovaným postavám, za práci kterou odvedly, scény, které odehrály a pletichy, které spolu vytvořily. Děkujeme všem bestiím za všechny role, kterých se zhostily, a za to, že zvládly být střídavě v jednom kole a pak zase dlouho vyčkávat na pokyny. Děkujeme kuchyni a týmu technického zázemí, že nám pomohli zrealizovat naše bláznivé představy. A děkujeme všem, kteří nám jakkoliv pomohli s přípravou.
Jako každý rok, i letos vás prosíme o vyplnění formuláře zpětné vazby, abychom měli vodítka, co v příštích letech a dalších projektech udělat jinak a lépe. Díky tomu, že jsme letos měnili nějaké systémy, techniky a koncept hry, byli bychom rádi kdybyste nám zpětnou vazbu vyplnili všichni. Dále by jsme vás chtěli požádat, aby každá postava vyplnila epilog ve formuláři, neboť bude oficiálním epilogem vašich postav a pro nás bude styčným bodem pro případné pokračování vašeho příběhu.
Pokud máte nějakou obšírnější připomínku, můžete samozřejmě využít feedback jako každý rok.
Letos se nám povedlo ztráty a nálezy vyřešit na místě nebo po akci. Jediné co nám visí ve ztrátách a nálezech je jeden zelený spacák tak kdyby někomu chyběl, ozvěte se nám na email narutolarp@email.cz a domluvíme se s vámi na předání.
Vaši organizátoři
Předherní informace 22:22 05.09.2022
Ninjové a kunoichi!
Letošní NarutoLARP se již nezadržitelně blíží a proto vám zasíláme poslední informační e-mail, nabitý informacemi a upozorněními. Přečtěte si je prosím pozorně, a zařiďte se podle nich co nejdříve, ať přípravy na akci probíhají bez větších zádrhelů!
1) Ubytování
Prvních čtyřicet předem platících účastníků má možnost zamluvit si postel v chatě: v případě, že jste již zaplatili, použijte prosím odkaz v profilu a zamluvte si své místo co nejdříve! Seznam se již plní, ale volná místa ještě jsou.
Účastníci, na které nevyzbyde lůžko, budou (podle počasí) ubytováni v čajovně, nebo ve velké místnosti. Jde o herní prostory a bude je nutné před začátkem hry vyklidit do některé z neherních místností. Všichni účastníci, bez ohledu na ubytování, budou potřebovat přiměřený spacák a všem doporučujeme karimatku.
V případě, že se akce nebudete moci zúčastnit, dejte nám prosím vědět co nejdříve.
2) Bistro I letos pro vás nabízíme možnost stravování přímo na akci. Letošní nabídku přikládáme níže a prosíme všechny zájemce o jídlo, aby se závazně přihlásili do středy 7. září 2022 na registračním formuláři (odkaz).
4) Organizační informace
Na základně vás budeme s otevřenou náručí očekávat od 16:00, kdy začne registrace a schvalování zbraní. Přibližně po 19:00 začíná páteční hra. Prosíme všechny, je-li to ve vašich možnostech, abyste nejpozději ve 19:00 byli již na základně, zaregistrovaní a připraveni na hru. Večer doporučujeme ukončit brzo, neboť v sobotu zazní budíček již v 7:30 a v 9:00 se sejdeme ke společnému úvodu.
Připomínáme všem bez rozdílu, že každý účastník musí mít s sebou vyplněnou přihlášku, v případě účastníků mladších 18ti let pak podepsanou zákonným zástupcem (najdete ji zde). Bez řádně vyplněné a podepsané přihlášky vám nebude umožněna účast ve hře. Prosíme, nezapomeňte na to!
5) Příjezdy a parkování
Pro parkování je domluvena plocha pod mysliveckou chatou na okraji Týna nad Bečvou (na mapě zobrazeno zde) přibližně 500 m od základny. K základně lze bez problému dojet a vyložit zde vše potřebné, ale své automobily prosím v průběhu hry parkujte na vyhrazeném místě.
Jako každý rok prosíme, abyste se pokusili automobily co nejvíce vytížit (letos nenabízíme tabulku spolujízdy, ale věříme, že případné nabídky umístíte na FB naší akce).
To je prozatím vše. Organizátoři na místo konání odjíždějí již ve čtvrtek 8. září, sledujte prosím naše stránky a FB profil pro případné aktualizace a kontaktní údaje.
6) Hledáme bestie a CP
Urgentně hledáme bestie a CP (starosta Mrazové vesnice a jedno další CP) - kdybyste věděli o někom, kdo by měl zájem, prosím dejte nám co nejdříve vědět. :)
Budeme se na vás těšit!
Vaši orgové :)
Letošní NarutoLARP se již nezadržitelně blíží a proto vám zasíláme poslední informační e-mail, nabitý informacemi a upozorněními. Přečtěte si je prosím pozorně, a zařiďte se podle nich co nejdříve, ať přípravy na akci probíhají bez větších zádrhelů!
1) Ubytování
Prvních čtyřicet předem platících účastníků má možnost zamluvit si postel v chatě: v případě, že jste již zaplatili, použijte prosím odkaz v profilu a zamluvte si své místo co nejdříve! Seznam se již plní, ale volná místa ještě jsou.
Účastníci, na které nevyzbyde lůžko, budou (podle počasí) ubytováni v čajovně, nebo ve velké místnosti. Jde o herní prostory a bude je nutné před začátkem hry vyklidit do některé z neherních místností. Všichni účastníci, bez ohledu na ubytování, budou potřebovat přiměřený spacák a všem doporučujeme karimatku.
V případě, že se akce nebudete moci zúčastnit, dejte nám prosím vědět co nejdříve.
2) Bistro I letos pro vás nabízíme možnost stravování přímo na akci. Letošní nabídku přikládáme níže a prosíme všechny zájemce o jídlo, aby se závazně přihlásili do středy 7. září 2022 na registračním formuláři (odkaz).
4) Organizační informace
Na základně vás budeme s otevřenou náručí očekávat od 16:00, kdy začne registrace a schvalování zbraní. Přibližně po 19:00 začíná páteční hra. Prosíme všechny, je-li to ve vašich možnostech, abyste nejpozději ve 19:00 byli již na základně, zaregistrovaní a připraveni na hru. Večer doporučujeme ukončit brzo, neboť v sobotu zazní budíček již v 7:30 a v 9:00 se sejdeme ke společnému úvodu.
Připomínáme všem bez rozdílu, že každý účastník musí mít s sebou vyplněnou přihlášku, v případě účastníků mladších 18ti let pak podepsanou zákonným zástupcem (najdete ji zde). Bez řádně vyplněné a podepsané přihlášky vám nebude umožněna účast ve hře. Prosíme, nezapomeňte na to!
5) Příjezdy a parkování
Pro parkování je domluvena plocha pod mysliveckou chatou na okraji Týna nad Bečvou (na mapě zobrazeno zde) přibližně 500 m od základny. K základně lze bez problému dojet a vyložit zde vše potřebné, ale své automobily prosím v průběhu hry parkujte na vyhrazeném místě.
Jako každý rok prosíme, abyste se pokusili automobily co nejvíce vytížit (letos nenabízíme tabulku spolujízdy, ale věříme, že případné nabídky umístíte na FB naší akce).
To je prozatím vše. Organizátoři na místo konání odjíždějí již ve čtvrtek 8. září, sledujte prosím naše stránky a FB profil pro případné aktualizace a kontaktní údaje.
6) Hledáme bestie a CP
Urgentně hledáme bestie a CP (starosta Mrazové vesnice a jedno další CP) - kdybyste věděli o někom, kdo by měl zájem, prosím dejte nám co nejdříve vědět. :)
Budeme se na vás těšit!
Vaši orgové :)