Zobrazují se starší novinky. Zobrazit předchozí novinky
Novinky
Vnímaní a Skrytí lze sčítat 21:25 31.08.2023
Ve včerejší verzi pravidel (a i na vzkazníku) došlo k chybě ohledně Skrytí/Vnímání, za nedorozumnění se omlouvám (nedostatek spánku). Vydávám novou verzi pravidel, se správným popisem Skrytí a Vnímání, a s extra příklady pro lepší pochopení.
Nová verze pravidel v10.6
Nová verze pravidel v10.6
- Vnímání i Skrytí lze sčítat
- Detailněji rozepsané Vnímání a Skrytí, i s příkladem boje.
- Detailněji rozepsané Typy aktivních technik (Hlavní, Posílení, Pomocné)
- Přidán příklad využití pro Kombo
Opravy pravidel a technik 1:40 31.08.2023
Nová verze pravidel (10.5)
Děkujeme za všechnu zpětnou vazbu, a budeme rádi i za další, ideálně přes Feedback záložku v Profilu.
-
Vyjasnění že skrytí/vnímání nelze sčítat. - Detailněji rozepsané typy fialových kartiček.
- Přidáno vysvětlení "Kombo" efektů.
Děkujeme za všechnu zpětnou vazbu, a budeme rádi i za další, ideálně přes Feedback záložku v Profilu.
Spuštění volby technik 00:11 26.08.2023

Temnou uličkou jde osoba s dlouhou kápí. Rychle se ohlédne a pak zapadne hlouběji do nitra venice. Obydlí se stávají stále honosnější, až dojde k dominantě bohaté čtvrtě a tiše rytmicky zaklepe na velká, zdobená vrata. Vpuštěn dovnitř si to svérázně zamíří rovnou do přepychové vily, do kanceláře majitele.
"Čekám na tebe celé dny Kanedamo, nezahrávej si se mnou." Vítá zahaleného muž, rozvalený ve zlatém křesle. S gustem si potáhne z elegantního doutníku, který zapije douškem vzácného saké. "Zařízeno?" Netrpělivě jde rovnou k věci. "Očekával bych příjemnější pozdrav od někoho, kdo mi brzo bude dlužit svůj život, pane Shimojimo." Příchozí si s notnou dávkou teatrálnosti stáhne kápi z čela a odhalí vychytralou tvář intrikána, jež se mazaně vyšplhal do pozice jednoho z nejvlivnějších v Mrazové.
"Nezapomeň, že když dodržíš slovo a dostaneš mě z této šlamastiky, tak se ti odměním přesně dle naší dohody. A že si to ty, z dobroty duše přihodím i pár akcií v mých společnostech. Když svoji práci odvedeš opravdu dobře, podělím se s tebou dokonce i o nějaké páky na místní honoraci, které se ti budou hodit k získání pevné ruky nad Mrazovou. Tak už dost toho divadla. Navyjednávali jsme se už dostatečně. Soud padá, ne?" Bývalý úředník se lehce ošije. "Tak jednoduché to úplně nebude. Ale zjistil jsem, že váš soudce není bez vlastních démonů. Zatlačím na něj a uhne, po dobrém nebo po zlém," usmál se jízlivě Kanedama. "TO JE VŠE?" zahřímal Shimojima a vztekle se napřímil ve svém trůně. "Tolik zdrojů jsem ti obětoval a ty mi chceš říct, že zatím nemáš NIC?" "Ale no tak," uklidňuje Kanedama Mrazového magnáta. "Není třeba na to jít tak zhurta, vše už mám zjištěné a zařízené. Mám i skupinu mladíků, kteří jsou ochotni podniknout vše za střídmou sumičku. Vše proběhne hladce a ještě před příchodem soudce do Deštné." Prohlašuje s jistotou v hlase.
"No dobrá, dám ti šanci. Selžeš však a můžeš zapomenout na naši dohodu. Doufám ale, že jen nemáš čas mi popisovat detaily a vše dopadne jak si přeji." "Ne, čas opravdu nemám. A když nedopadne, najdeme nějakou cestu ven, hm? Vždy se dá špatná situace nějak obrátit v prospěch." Se spikleneckým mrknutím se Kanedama otočí na podpadku a rychlým krokem sebejistě odchází, s veselou písničkou na rtech.
Shimojima za ním pochybovačně hledí a počne si plánovat zadní vrátka. Jeho konexe, byť ubývající, ho jistě vysekají i z mezinárodního soudu.
"Čekám na tebe celé dny Kanedamo, nezahrávej si se mnou." Vítá zahaleného muž, rozvalený ve zlatém křesle. S gustem si potáhne z elegantního doutníku, který zapije douškem vzácného saké. "Zařízeno?" Netrpělivě jde rovnou k věci. "Očekával bych příjemnější pozdrav od někoho, kdo mi brzo bude dlužit svůj život, pane Shimojimo." Příchozí si s notnou dávkou teatrálnosti stáhne kápi z čela a odhalí vychytralou tvář intrikána, jež se mazaně vyšplhal do pozice jednoho z nejvlivnějších v Mrazové.
"Nezapomeň, že když dodržíš slovo a dostaneš mě z této šlamastiky, tak se ti odměním přesně dle naší dohody. A že si to ty, z dobroty duše přihodím i pár akcií v mých společnostech. Když svoji práci odvedeš opravdu dobře, podělím se s tebou dokonce i o nějaké páky na místní honoraci, které se ti budou hodit k získání pevné ruky nad Mrazovou. Tak už dost toho divadla. Navyjednávali jsme se už dostatečně. Soud padá, ne?" Bývalý úředník se lehce ošije. "Tak jednoduché to úplně nebude. Ale zjistil jsem, že váš soudce není bez vlastních démonů. Zatlačím na něj a uhne, po dobrém nebo po zlém," usmál se jízlivě Kanedama. "TO JE VŠE?" zahřímal Shimojima a vztekle se napřímil ve svém trůně. "Tolik zdrojů jsem ti obětoval a ty mi chceš říct, že zatím nemáš NIC?" "Ale no tak," uklidňuje Kanedama Mrazového magnáta. "Není třeba na to jít tak zhurta, vše už mám zjištěné a zařízené. Mám i skupinu mladíků, kteří jsou ochotni podniknout vše za střídmou sumičku. Vše proběhne hladce a ještě před příchodem soudce do Deštné." Prohlašuje s jistotou v hlase.
"No dobrá, dám ti šanci. Selžeš však a můžeš zapomenout na naši dohodu. Doufám ale, že jen nemáš čas mi popisovat detaily a vše dopadne jak si přeji." "Ne, čas opravdu nemám. A když nedopadne, najdeme nějakou cestu ven, hm? Vždy se dá špatná situace nějak obrátit v prospěch." Se spikleneckým mrknutím se Kanedama otočí na podpadku a rychlým krokem sebejistě odchází, s veselou písničkou na rtech.
Shimojima za ním pochybovačně hledí a počne si plánovat zadní vrátka. Jeho konexe, byť ubývající, ho jistě vysekají i z mezinárodního soudu.
Ninjové a kunoichi
Veškeré techniky jsou konečně dokončeny!
Své techniky si můžete zvolit v profilu v záložce Mé schopnosti poté, co vám osobní org schválí koncept postavy. Pro změnu neschopností (např pokud blokuje nějakou techniku o kterou máte zájem) se neváhejte obrátit na náš e-mail. Stačí napsat kterou neschopnost chcete vyměnit za kterou a obratem vám je vyměníme. Budeme rádi za jakékoli komentáře a připomínky z vaší strany. Můžete je podat prostřednictvím emailu nebo ve Feedbacku ve vašem profilu. Jde o první verzi a tak má jistě své mouchy.
Nová je také nejaktuálnější verze pravidel, které si můžete přečíst taktéž na našich stránkách v sekci pravidla.
Rádi bychom urgovali dokončení postav a komunikace s vaším osobním orgem! Pokud nebudete mít napsanou postavu, váš osobní obsah vám nebude ušit na míru, ale stále se budete moci podílet na obsahu vašeho týmu a soudů.
Letošnímu ročníku dominují soudy s Andoryem Ponhikim, Starším Kojirou a panem Shimojimou. První dva budou probíhat v sobotu a budou zabírat polovinu herního času (mimo večerní dungeon). Každý tým bude účastnit jednoho ze dvou sobotních soudů. Každý soud má vyhrazen svůj časový úsek, ve kterém budou příslušné týmy sbírat důkazní materiál a chystat se na proces. V úseku vyhrazeném pro druhý soud se tyto týmy budou věnovat svému osobnímu obsahu.
Zároveň připomínáme, že všechny postavy, nehledě na úroveň, se během hry mohou naučit až 4 techniky.
Soudy jsou nová mechanika, která je poměrně robustní. Proto s vámi dopředu sdílíme veškeré podstatné info zde.
Každý tým dostane svou chatku na ubytování. Jsou po 4 lidech a v každé chatce jsou 2 dvoupatrové postele.
Pokud chcete přijet o den dříve, je to možné po dohodě s námi. Napište nám na mail a dohodneme se. Pokud hledáte spolujízdu, můžete se napsat sem: spolujízda. Pokud máte zájem objednat si jídlo u Draugera jako tomu bylo v předešlých rocích, můžete tak učinit v Draugiho formuláři
Vaši orgové
Veřejné techniky 01:40 20.06.2023
Ninjové a kunoichi!
Naše tvrdá práce nese zatím pouze částečné ovoce v podobě finalizované verze veřejně dostupných technik (techniky, které si může zvolit každý hráč, nezáleže na vybraných speciálních schopnostech), jejichž výčet a popis si můžete projít a vyzkoušet si je naklikat na tomto odkaze.
Velmi uvítáme jakoukoliv zpětnou vazbu, ideálně na náš email narutolarp@email.cz a vaše podněty a připomínky projdeme a prodiskutujeme v týmu. Techniky jsou čerstvě ukované a ačkoliv jsme kladli velký důraz na jejich balanc a užitečnost, jistě nám mohlo uniknout něco, co svěží nový pohled vyhmátne a pomůže nám nesrovnalosti napravit.
Stále však pracujeme na technikách speciálních schopností a tudíž, navzdory našemu předešlému sdělení, nemůžeme s dobrým svědomím spustit volbu technik pro vaše postavy. Za toto zpoždění se omlouváme a vězte, že jakmile dosáhneme jejich finální podoby, bude volba zpřístupněna se slavnostními fanfárami.
Mezitím můžete vesele pracovat na vašich postavách a diskutovat s vašimi osobními organizátory. V rámci další várky herních i neherních informací bychom chtěli připomenout, že každý hráč se před hrou může rozhodnout svědčit na jednom ze soudů, které se budou v rámci soboty (Ponhiki, Kojiro) i neděle (Shimojima) odehrávat. Ve hře tato možnost již nebude hráčům otevřena. Svědci budou rozlišení speciálním označením od počátku hry a mohou se v tomto směru stát cílem interakcí ostatních hráčů.
Návazně i cizí postavy (zkráceně CP) mohou být svědci na soudech s tím rozdílem, že budou mít informace vlastní jejich postavě a během hry se mohou rozhodnout nebo být přesvědčeni ostatními, aby svědčili ve prospěch nebo ke škodě obžalovaných.
Letos se CP mohou těšit na odlišný způsob hry, než dříve. Každá CP postava bude mít navolené techniky podle stejného principu, jakým si budou moci zvolit techniky i ostatní hráči. Mají tedy přístup ke všem veřejným technikám i speciálním schopnostem a budou jimi disponovat za stejných podmínek. Řídí se tedy standardními pravidly a mechanikami pouze se dvěma výjimkama. Mohou mít vyšší úroveň než je pro tento ročník stanovené a také budou mít možnost využívat herní heslo "Hromadná scéna" pro zpřehlednění situace a potřeby roleplay hraní. CP také budou moci navštěvovat spolu s hráči dungeony a plnit s nimi kvesty, dle motivací jejich postav.
NarutoLARP se tradičně bez úžasných CP, které pohánějí a vykreslují příběh, neobejde! Proto vyhlašujeme do širého světa, že hledáme CP, pro které připravíme postavu i zapletení do herního dění.
Zároveň jsme ve hře ztracení bez bestií, jež mohou plnit mnoho rolí, krásně dokreslují příběhy a přináší bohatost do interakcí hráčů se světem. Bestie jsou pro nás naprosto klíčové a proto hledáme a budeme rádi za každou pomocnou ruku!
Zájemci o CP nebo bestie uvítáme s otevřenou náručí, když nám napíší nebo se rovnou zaregistrují na našich stránkách.
Registrace se nám naplnila v rámci počtu týmů, avšak ne všechny týmy jsou kompletní, se třemi ninja učni a jedním senseiem. Naplnění týmů je zcela v rukou přihlášených hráčů, avšak nedaří-li se vám sehnat senseie nebo jednoduše postrádáte člena týmu, dejte nám vědět. Pokusíme se zprostředkovat komunikaci s potenciálními zájemci, případně, podobně jako loni, zveřejníme ninja seznamku pro senseie i učně.
Těšíme se na vaší zpětnou vazbu ohledně technik i příběhy vašich postav a děkujeme za trpělivost!
Vaši orgové
Naše tvrdá práce nese zatím pouze částečné ovoce v podobě finalizované verze veřejně dostupných technik (techniky, které si může zvolit každý hráč, nezáleže na vybraných speciálních schopnostech), jejichž výčet a popis si můžete projít a vyzkoušet si je naklikat na tomto odkaze.
Velmi uvítáme jakoukoliv zpětnou vazbu, ideálně na náš email narutolarp@email.cz a vaše podněty a připomínky projdeme a prodiskutujeme v týmu. Techniky jsou čerstvě ukované a ačkoliv jsme kladli velký důraz na jejich balanc a užitečnost, jistě nám mohlo uniknout něco, co svěží nový pohled vyhmátne a pomůže nám nesrovnalosti napravit.
Stále však pracujeme na technikách speciálních schopností a tudíž, navzdory našemu předešlému sdělení, nemůžeme s dobrým svědomím spustit volbu technik pro vaše postavy. Za toto zpoždění se omlouváme a vězte, že jakmile dosáhneme jejich finální podoby, bude volba zpřístupněna se slavnostními fanfárami.
Mezitím můžete vesele pracovat na vašich postavách a diskutovat s vašimi osobními organizátory. V rámci další várky herních i neherních informací bychom chtěli připomenout, že každý hráč se před hrou může rozhodnout svědčit na jednom ze soudů, které se budou v rámci soboty (Ponhiki, Kojiro) i neděle (Shimojima) odehrávat. Ve hře tato možnost již nebude hráčům otevřena. Svědci budou rozlišení speciálním označením od počátku hry a mohou se v tomto směru stát cílem interakcí ostatních hráčů.
Návazně i cizí postavy (zkráceně CP) mohou být svědci na soudech s tím rozdílem, že budou mít informace vlastní jejich postavě a během hry se mohou rozhodnout nebo být přesvědčeni ostatními, aby svědčili ve prospěch nebo ke škodě obžalovaných.
Letos se CP mohou těšit na odlišný způsob hry, než dříve. Každá CP postava bude mít navolené techniky podle stejného principu, jakým si budou moci zvolit techniky i ostatní hráči. Mají tedy přístup ke všem veřejným technikám i speciálním schopnostem a budou jimi disponovat za stejných podmínek. Řídí se tedy standardními pravidly a mechanikami pouze se dvěma výjimkama. Mohou mít vyšší úroveň než je pro tento ročník stanovené a také budou mít možnost využívat herní heslo "Hromadná scéna" pro zpřehlednění situace a potřeby roleplay hraní. CP také budou moci navštěvovat spolu s hráči dungeony a plnit s nimi kvesty, dle motivací jejich postav.
NarutoLARP se tradičně bez úžasných CP, které pohánějí a vykreslují příběh, neobejde! Proto vyhlašujeme do širého světa, že hledáme CP, pro které připravíme postavu i zapletení do herního dění.
Zároveň jsme ve hře ztracení bez bestií, jež mohou plnit mnoho rolí, krásně dokreslují příběhy a přináší bohatost do interakcí hráčů se světem. Bestie jsou pro nás naprosto klíčové a proto hledáme a budeme rádi za každou pomocnou ruku!
Zájemci o CP nebo bestie uvítáme s otevřenou náručí, když nám napíší nebo se rovnou zaregistrují na našich stránkách.
Registrace se nám naplnila v rámci počtu týmů, avšak ne všechny týmy jsou kompletní, se třemi ninja učni a jedním senseiem. Naplnění týmů je zcela v rukou přihlášených hráčů, avšak nedaří-li se vám sehnat senseie nebo jednoduše postrádáte člena týmu, dejte nám vědět. Pokusíme se zprostředkovat komunikaci s potenciálními zájemci, případně, podobně jako loni, zveřejníme ninja seznamku pro senseie i učně.
Těšíme se na vaší zpětnou vazbu ohledně technik i příběhy vašich postav a děkujeme za trpělivost!
Vaši orgové
Posunutí volby technik :( 10:45 05.06.2023
Drazí hráči,
Bohužel se nám zatím nepodařilo plně dokončit výčet a volbu technik v profilu, jak jsme dříve avizovali. Na systému horečně pracujeme dnem i nocí a prosíme vás o strpení a schovívavost, neboť termín, kdy si budete moci navolit techniky, musíme posunout na později. Techniky si tedy budete moci vybrat nejpozději 18.6. Stejně tak prodlužujeme i čas na odeslání konceptu pro ty z vás, kteří si postavu tvoří dle technik. V momentě, kdy bude volba k dispozici, pošleme hromadný e-mail oznamující tuto slávu. Mimo jiné v emailu najdete také další upřesňující informace.
V mezidobí s vámi budou vaši osobní organizátoři probírat a diskutovat koncepty vašich postav. Připomínáme, že prominentním prvkem letošního ročníku jsou soudy (Mrazový obchodník Shimojima, Deštný starší Kojiro, Koprový obchodník Andoryu Ponhiki). Pokud budete chtít svědčit ve prospěch či proti obžalovaným, zaklikněte si prosím v profilu své postavy příběhový quirk "Svědek" a v konceptu zmiňte na kterém soudu chcete svědčit. Pokud jste již odeslali svůj koncept k předschválení, prosím kontaktujte svého osobního orga, ať vám znovu zpřístupní koncept k editaci. Ve hře budou způsoby, jak soudy ovlivnit, ale vaše postava se již nebude moci stát svědkem na soudě, pokud nemá zvolený příslušný příběhový quirk.
Soudy budou ve hře ovlivnitelné důkazy, které budete moci sbírat ve hře a následně je použít při soudním řízení. Informace o důkazech a mnoha dalších mechanikách si můžete přečíst v nové verzi pravidel 10.2.
Také máme dobrou zprávu! Stravování na akci se opět ujme úžasný Drauger se svým týmem a na lahodné podrobnosti o kuchyni se můžete těšit během léta.
Děkujeme za trpělivost!
Vaši orgové