Skočit na obsah stránky (přeskočit navigaci) NarutoLARP

Zobrazují se starší novinky. Zobrazit předchozí novinky

Novinky

Hledáme bestie (a nejen to) 09:45 05.07.2017

Se začátkem letních prázdnin vám přinášíme další dávku informací k NarutoLARPu 2017.

Hledáme bestie

Je to tak, registrace je takřka naplněna a my hledáme hráče ochotné si zahrát na letošním NarutoLARPu bestie! Jsi bývalý hráč, kterému se letos nechce řešit postava? Či jsi už byl u nás bestií a rád by sis to zopakoval? Nebo znáš někoho, koho by tato nabídka mohla zajímat?

Koho hledáme?

Lidi ochotné a schopné zahrát v průběhu dne větší množství postav, bojových i nebojových. Lidi, kteří si chtějí hru užít, ovšem ne na úkor hráčských postav (ale přesto jim trochu zavařit). Lidi, kteří mají chuť hrát a vytvářet s hráči a pro hráče skvělé scény a atmosféru.

Co nabízíme?

Vlastní místnost určenou pouze pro bestie. Snížený účastnický poplatek (nejvýše 130 Kč, podle počtu bestií). Možnost vytvořit si a zahrát vlastního nukenina. Odlehčená atmosféra jedinečného anime LARPu bez nutnosti vymýšlet postavu a honit se za zkušenostmi.

Jak se přihlásit?

Pokud jsi už byl v minulosti registrován (ať už jako hráč, či bestie), stačí se přihlásit do systému a při obnově postavy kliknout na nenápadné tlačítko ?Stát se bestií?. Pokud jsi na naší akci ještě nikdy nebyl, napiš na mail narutolarp@email.cz a domluvíme se.

Další informace

  • Stále jsou volná 2 místa v Mlžné vesnici! Žádné zásadní navyšování stavu již neočekáváme, takže využijte této nabídky, dokud je možnost!

  • Deštná i Travní vesnice si již mohou zapisovat techniky. Písečná a Mlžná mají již zpřístupněny jejich vesnické stromy. Pokud vám Skill-tree nefunguje, jak by měl, zkuste nejdříve vše resetovat pomocí příslušného tlačítka.

  • Všechny informace potřebné k platbě akce jsou na stránkách. Platbou předem ušetříte 50 Kč a nějaké ty vrásky organizátorů, takže naší nabídky určitě využijte!

  • V nadcházejícím týdnu budou na stránky doplněny obecné informace ke všem vesnicím a tajné informace pro přihlášené hráče.

  • Organizátoři mají rozděleny jednotlivé vesnice a postupně s vámi budou řešit příběhy vašich postav. Zkuste je prosím napsat do poloviny srpna, ať vše zvládneme zapracovat do hry. Při pozdějším sepsání vám už něco takového nemůžeme slíbit.

Spuštění registrace 03:30 02.06.2017

Dravý pták pomalu kroužil nad Zemí bylin a z výšky ji měl jako na dlani. Pláně na jihu, řeku a bažiny na východě i vrchovinu na severu. Temné lesy skrývající prastaré hrobky, legendární věže, zarostlou pustinu okolo Dračího kráteru, běloskvoucí broskvové sady v okolí vesnice Yaka Mura a samozřejmě Dirugakure no Sato přímo v jejím středu.

Skrytá Koprová, která tepala životem, ale nebyla cílem opeřence. Proletěl vysoko nad dýmem výhní a ohnišť a rykem tržiště a zamířil na západ. Za hradbami lidského sídla se rozkládala krajina ještě dnes nesoucí stopy ohně a divokých bojů, krajina kde ještě dnes bylo možno zaslechnout ozvěny strašlivé bitvy, která tu před lety proběhla.

Dravec se usadil na jeden z mnoha pahýlů a tiše, takřka s lítostí, sledoval bojiště, nad nímž se proháněly přízraky minulosti.


Ninjové a kunoichi, je to tady! Registrace na ročník 2017 je spuštěna a to od 2. 6. 2017. V souvislosti s tím věnujte prosím pozornost následující záplavě informací:

1) Obecná pravidla

  • Otevíráme 45 hráčských míst, tedy 15 týmů, z čehož nejvíce 5 týmů může být z malých vesnic a nejvíce 5 týmů může být chuninských.

  • Tým, je chuninský, je-li v něm alespoň jeden chunin. Takový tým se nemůže účastnit chuninských zkoušek.

  • Chuninské postavy jsou otevřeny všem, kteří již titul chunina v minulých letech herně získali (ať už budou chtít jet jako nové, nebo pokračující postavy).

  • Výjimečně můžeme udělit titul chunina hráči, který pokračuje se svoji postavou z minulých let (s tím, že postava získala hodnost někdy v pětileté mezeře mezi děním letošního a posledního ročníku). V takovém případě nám napište mailem.

  • Novým hráčům se chuninské postavy nepovolují (a věřte nám, ani to vlastně nestojí za to).

  • Je možné, aby vzniknul chuninský tým z malé vesnice.

2) Registrace a zápis technik

  • Noví hráči se registrují přes formulář, hráči z minulých ročníků se rovnou přihlásí do systému a svoji starou registraci si aktivují (ať už za novou či původní postavu, pokud ta přežila).

  • Pokud si nepamatujete heslo, použijte nástroj pro jeho obnovení hned pod přihlašováním.

  • Budeme rádi za vaše fotky, ať víme, kdo se akce účastní.

  • Techniky si vybíráte pomocí přehledného systému, dlouhodobě vyvíjeného projektu s krycím jménem "Skilltree". Systém automaticky počítá vaši zbývající zkušenost i získanou chakru.

  • Hráči z velkých vesnic se musí před zápisem technik rozhodnout, zda budou využívat speciální vesnickou cestu, což ovlivňuje mimo jiné ceny technik a chakry. Toto rozhodnutí je možné kdykoliv resetovat, stejně jako je možné vybrané techniky mazat.

  • V případě, že budete potřebovat některé techniky doplnit, dopište vše do poznámek, všichni organizátoři budou upozorněni.

  • Některé malé vesnice ještě nemají připraveny všechny techniky (a nevidí tak tabulku pro zápis technik). Databáze bude doplňována a o změnách vás budeme průběžně upozorňovat.

  • Jakékoliv prazvláštní fungování nám prosím hlaste na náš e-mail, FB, nebo na stránky.

Registrace se blízí 22:00 11.05.2017

Výpad. Kryt. Zavíření. Kryt. Dlouhá, tenká a nebezpečně vypadající čepel se míhala vzduchem, jak střídavě dotírala na skupinu mladých mlžných shinobi a zastavovala jejich pokusy útoky oplatit. Mladá Mizukage měla přivřené oči, jakoby je ani nevnímala, jako by se soustředila jen na rytmus smrtícího tance, který předváděla. V širokých obloucích se kolem ní přitom točila stříbřitá struna připojená k čepeli Nuibari a ovíjela její protivníky.

A pak náhle přišel konec. Šermířka se zlomyslně usmála a trhla čepelí se silou a důrazem zcela protikladnou dosavadní eleganci. Dvanáct geninů se jako jeden svezlo na zem, porůznu svázáni nebezpečným kovovým lankem, které se jim zadíralo do těla i do končetin. Z nejedné rány prýštila krev.

Ale tak je to správně, pomyslela si Mizukage. Musí být připraveni, nesmí se nechat ukolébat. V budoucnosti budou čelit horším věcem, než byla ona, Sincho Kinzoku, zvaná Kijin no musume, Dcera démona.


Jsme zpátky se slíbenými zprávami o registraci a omlouváme se zároveň za drobné zpoždění způsobené pracovním a studijním vytížením. Registrace bude spuštěna 23. 5. 2017 a registrovat se budete moci za 15 trojčlenných týmů. Většina hráčů bude představovat účastníky dalších chuninských zkoušek, ale až 5 týmů může být složena z chuninů, kteří se oficiálně účastní jako doprovod a dohled.

Novinkou je, že krom pěti velkých Skrytých vesnic (Kamenná, Listová, Mlžná, Oblačná a Písečná) je možné se registrovat i za jednu z pěti menších vesnic, které se chtějí letošních zkoušek zúčastnit. Těmi jsou pořadatelská Dirugakure, Vesnice skrytá v Kopru, mocná Amegakure, Vesnice skrytá v Dešti, námezdná Otogakure, Vesnice skrytá ve Zvuku, staroslavná Kusagakure, Vesnice skrytá v Trávě a malá Yugakure, Vesnice skrytá v Horkých pramenech. Za každou z malých vesnic se zkoušek může účastnit pouze jeden tým a nejvíce tedy bude 5 týmů malých vesnic z celkových 15 registrovaných.

Pro ty, jejichž postava padla v závěrečném boji s Černým samurajem, máme navíc dobrou zprávu. Pokud vaše postava padla, ale toužíte, aby přežila a vy za ni mohli hrát i v letošním roce, zkontrolujte prosím tento dokument a případně nám napište na narutolarp(at)email.cz. Ne každá postava, která v boji padla, musela nutně zemřít (mimo jiné proto, že na místě bylo několik členů specializovaných medi-corps a také shinobi, který se naučil prastarou techniku obnovující proud chakry v tělech zmrzačených černou katanou). Nebojte se doplnit důvody, proč by vaše postava měla přežít a čím by mohla obohatit další ročník. My vše zvážíme a třeba budete mít štěstí. Což ale neznamená, že se to neobejde bez jizev na těle i na duši. Máte čas ozvat se nám do začátku registrace!

Jako vždy budeme hledat i spousty bestií a několik postav, které již brzy představíme.

NarutoLARP 2017 08:45 28.04.2017

Hokage Konohamaru z klanu Sarutobi za svitu prastaré lampy procházel jednotlivá hlášení z misí a občas dělal si poznámky. Spánek už v jeho věku nepřicházel tak snadno a nikdy nebyl příliš hluboký, aby přinesl kýžený odpočinek. Noci se poznenáhlu proměnily z času spánku na čas osamělé práce. A starý Hokage se nebránil, neboť za zavřenými víčky jej častěji a častěji pronásledovaly přízraky minulosti, s nimiž bylo tak těžké bojovat.

Jenže být Hokage má své výhody, a když není zbytí, jeho bitvy za něj může vybojovat někdo jiný. Pomalu sroloval poslední svitek s hlášením a odložil jej stranou. Potom ze šuplíku vytáhnul seznam shinobi účastnících se letošních chuninských zkoušek a jejich doprovodu...


NarutoLARP se vrací a v Dirugakure-no sato se opět chystají chuninské zkoušky! Už několik let uplynulo od poslední velké války a svět shinobi se vrátil zase k normálu. Začínají se psát nové příběhy a noví hrdinové již brzy budou čelit démonům, které jim budoucnost přinese. Ale ani přízraky minulosti nespí a zašmodrchaná klubka starých zápletek ještě nebyla zcela rozpletená. A proto se budeme těšit jak na staré známé, tak na nové tváře.

Čtvrtý ročník NarutoLARPu se bude konat 8. - 10. září 2017 na obvyklém místě a registrace bude spuštěna již v druhé polovině května. A čeká vás několik novinek a překvapení!

Již během příštího týdne od nás znovu uslyšíte. Sledujte naše stránky a najděte si naši událost na FB!

Informace před akcí 14:25 09.09.2015

Přístup k přihlašování do systému bude uzavřen dnes (9. 9. 2015) ve 24:00. Tím končí registrace na akci i možnost zvolit si techniky předem (ti, kteří si nezvolili techniky předem, budou na akci patřičně postiženi, pravděpodobně přinejmenším Deusnovou pěstí).

Registrace na místě začíná od 16:00, organizátoři ale na místě budou už dříve, takže se nebojte, že budete sedět před zavřenou chatou. Pokud přijedete autem, dejte nám prosím vědět předem.

Nikdo NESMÍ ZAPOMENOUT přihlášku na akci (zvláště pak účastníci mladší 18ti let, kteří ji MUSÍ mít podepsanou od rodičů). Nezapomeňte také doklady a kartičku pojištěnce, bez které by nikdo na podobné akce jezdit neměl. Jistota je jistota.

Registrační poplatek na místě je 220 Kč, na dluh nikoho na akci nepouštíme.

Účastníci na místě spí v budově na půdě (na zemi na kobercích), nebo venku v hangáru (na zemi na kobercích). V obou případech je potřeba spacák a karimatka. Stany s sebou prosím neberte.

Na místě bude čajovna, která bude nabízet i omezenou nabídku jídel (včetně snídaní), přesto nespoléhejte jen na ni (zvláště, pokud jako Druid, potřebujete denní dávku masa přímo do žíly).

První část hry začíná v pátek v cca 21:00, prosíme všechny účastníky, aby se pokusili dorazit včas. Pokud z jakéhokoliv důvodu nebude moci v pátek dojet, napište nám prosím. Sobotní hra začíná už v 9:00 (ano, přesně tak moc brzo).

Od zítřejšího odpoledne je možno organizátory kontaktovat pouze telefonicky (kontaktní číslo: 728 584 364, Lukáš "Goldy" Sochor).

Neohlášené "dárečky" posíláme domů. Pokud víte o někom, kdo by chtěl jet, nebo se ukázat, ať se nám prosím ještě ozve.

Zobrazit starší novinky

52