[+] Přidat vzkaz
Goldy09:22 23.07.2015
Nová kapitolka úvodního příběhu. Ještě nás čekají dvě
Goldy13:26 18.07.2015
Na druhou stranu, letos bude nepoměrně více hráčů a navzdory společnému cíly se hráčům bude vesnická rivalita plést pod nohy víc, než by chtěli
cufi09:21 17.07.2015
Keke: Jak říká Goldy ono to s tím dorážením nebude tak žhavé, loni jsem se účastnil neoficiálních(mimo arénu) soubojů PvP jen 2x a to tam nebyla potřeba někoho dorážet, ikdyž mě poněkud znepokojuje, že bych mohl začínat s dorážecí technikou, ale někde být umístěná musí(3lvl), kdo bude chtít stejně se jí naučí.
Goldy07:36 17.07.2015
Většina lidí naštěstí považuje dorážecí techniky za zbytečnou ztrátu zkušeností. Pokud je ale nějaký hromadnější pocit, že by to mělo být jinak, dejte i hromadně vědět.
Keke22:35 16.07.2015
To je teda pěkně naprd, to je jako říkat hráčům: "Dorážejte." Nah. Budu muset rychle zdrhat, nebo se tvářit jako menší lemra
Goldy08:24 16.07.2015
Kubais: Pokud půjde jen o vzhled, určitě to nijak nevadí. V anime patří "obvazy" mezi nejčastější materiál používaný pro takovéto účely, ale ani kovové či jiné chrániče nejsou úplně nepoužívané. Takže dokud to bude jen stylizace, ale funkčnost bude stejná a vše bude ladit a zapadat do herního světa, jen do toho

Cufi: Podle současné verze pravidel si zasažený nepamatuje pouze to, co se dělo v agónii, ne co se dělo před jejím začátkem.
Kubais20:35 15.07.2015
Bude vadit kdyz misto obvazoveho vzhledu budou me chenice na ruce mit plechovy vzhled (bude to cele z karimatky
cufi15:29 14.07.2015
Mám otázku k vyřazení hráče: Někoho sklepnu do agonie (uberu mu všechny životy, ale nedorazím) bude se pamatovat, co se dělo bezprostředně před upadnutím do agonie? Děkuji za odpověď.
Keke20:24 12.07.2015
Děkuji za objasnění, hledali jsme, nenašli, jsme tlustočervi.
Goldy10:12 12.07.2015
Cituji z pravidel: "Techniky 3. a 4. úrovně přidávají navíc každá 1 bod chakry, techniky 5. a 6. úrovně pak body dva."
Keke09:11 12.07.2015
Ahoj,
ne, že by se nám nešiklo mít 5 čakry, ale nějak nechápu proč. Možná se znevýhodním, ale není to ňákej renonc? díky
Kazma17:27 10.07.2015
Nazdar, tady Oblačný lídr,
Máme tři lidi do třetího týmu z Oblačné, ale máme problém. Jeden ze členů tohoto potenciálního týmu je zaregistrovaný za Mlžnou, našel by se někdo kdo by jej nahradil?

Popřípadě druhá varianta, máme dva lidi na Oblačný tým a sháníme třetího.

Je tu někdo takový, nebo víte o někom?
Goldy14:52 10.07.2015
Hoj hoj, nevím jestli je to napsané dost jasně v obecných pokynech, ale není možné začít trénovat ve specifickém stromě v průběhu hry. Musíš si vzít vždy přinejmenším první úroveň v tom stromě.
cufi12:53 10.07.2015
Zdravím mám dotaz k vesnickým stromům jutsu. Předpokládám správně že až na to, že musím mít atributy potřebné pro kostým (např. u písečné musím mít loutku) se to mohu stát např. šermířem v průběhu hraní nebo jím musím být už od začátku? Děkuji za odpověď.
Goldy15:19 08.07.2015
Hoj, nebyla to úplně chyba, jen jsi se díval moc brzo - odkazy tam byly dřív, než jsem doformátoval a nahrál příslušné dokumenty. Teď už by mělo fungovat vše, krom vesnického stromu Písečné, který chce ještě trochu práce.
cufi10:35 08.07.2015
Zdravím navím zda je chyba u mne ale nefungují my odkazy na vesnické jutsu ani unikátní technika.
Goldy14:26 03.07.2015
Jinak, právě jsme měli poradu a v průběhu dneška všechno bude podrobeno formátování a večer by mělo dojít k velkému odhalení.
Goldy14:22 03.07.2015
Zan Mai: Cena děleno dvěma, výsledek zaokrouhluji nahoru.

Skupinová jutsu jsme podrobili revizi.

Posloupnost sesílání: Pokud není v pravidlech konkrétní techniky řečeno jinak, tak platí obecná pravidla (str. 3), tedy pečeť-jméno-efekt.

Základní pečeť:

Ilicius23:38 01.07.2015
Jo dík za rychlou odpověd

Zan Mai: No zrovna tohle jsem nechtěl slyšet...Nebo tak, nahoru se zaokrouhluje snížení ceny, nebo zbývající cena? Plus jde to tedy použít na nebojové techniky?

Skupinová jutsu: Tak mě třeba krom lariatu moc nesednul ani katon: renkei no jutsu...Jako jo, za dva životy rýží není vůbec špatné. Ale zase tři lidi můžou použít 3x katon: gouryuuka a daj tou rýží hned za tři

A jak je to tedy s tou "základní" pečetí?

Jo, ještě bych měl asi dotaz jak je to s přesnou posloupností akcí u technik, aneb mohu říci jméno techniky současně s pečetěmi?
Goldy22:32 01.07.2015
Hoj hoj,

Díky za tvé dotazy a připomínky. Na začátku musím říct, že většina z nich už je reflektovaná ve verzi technik 3.1, kterou (doufáme) vypustíme v pátek (i spolu s vesnickými technikami). Bohužel jsem si nějak dal do hlavy, že to vypustíme hromadně a nějak se to nabaluje a času na porady je málo.

Zan Mai - Zaokrouhlujeme nahoru.

Doton: Onikawa - Bude opraveno, vůbec jsem si toho nevšimnul. Každopádně, standardní trvání takovýchto technik je do konce boje, nebo do vybití (platného zásahu, ať už zraní, je na něj reagováno úhybem anebo je negován imunitou).

Raiton - Opraveno, podmínka zrušena.

Léčitelská jutsu všeobecně - celá jsou překopána, protože už vlastně od prvního ročníku nejsou úplně kompatibilní s finálními pravidly a místy ani já sám (autor) nechápu smysl některých z nich. Mystické dlaně zůstávají, regenerační techniky jsou předělány podle Kabutovy buněčné regenerace (=léčitel do někoho vloží chakru a ta ho v okamžik zranění vyléčí), oživení je ujasněno a omezeno (ještě to musíme doladit) a přibudou chakrové skalpely a napravování zlomených končetin.

Nosiče za jedna - zdánlivě neužitečné, ale pravda je ta, že existuje jen málo technik, které umožňují krýt hod nosičem, zatímco zbraně se kryjí líp a dají se krýt i jinými zbraněmi. Krom toho dávají živelná zranění, což má taky své výhody a navíc shurikeny stojí peníze, zatímco chakra je zdarma

Klony - už nejsou stínové (ty se dají naučit na vyšší úrovni), chakra mi přijde přiměřená, vzhledem k tomu, že technika má 4 pečeti a tudíž se dá rychle přerušit a nedá se snadno spamovat. Ostatní jsou rozumně srovnatelné (víc úhybu naráz, nebo méně pečetí).

Týmová jutsu - Lariat je v přepracování, ale po tvém upozornění jsem si všimnul techniky Suiton : Suijinheki, která je opravdu prapodivně napsaná - píšu si to do poznámek, na poradě jí zkusíme nějak zlidštit a "zužitečnit". Pokud je tam ještě nějaká taková, dejte vědět.

Co se vyvážení týče, tu nezaručujeme. Každý "strom" má svoje pro a proti a každý je využitelný, ale nejsou nutně vyvážené. Pro ty, co si rádi vyhrají s komby to nabízí dostatek různě životaschopných "buildů", pro ty ostatní je to dobrý základ pro roleplaying. A ultimátní argument zní "je to anime". Hlavní je, aby to byl zdroj zábavy.

Doufám, že jsem odpověděl dostatečně, v pátek vše bude konkrétnější (účastníkům půjde mail). Pokud máš další otázky, nebo je cokoliv z tohoto mého výplodu potřeba dovysvětlit, rád zase pomůžu

010203040506070809101112