[+] Přidat vzkaz
Goldy14:52 10.07.2015
Hoj hoj, nevím jestli je to napsané dost jasně v obecných pokynech, ale není možné začít trénovat ve specifickém stromě v průběhu hry. Musíš si vzít vždy přinejmenším první úroveň v tom stromě.
cufi12:53 10.07.2015
Zdravím mám dotaz k vesnickým stromům jutsu. Předpokládám správně že až na to, že musím mít atributy potřebné pro kostým (např. u písečné musím mít loutku) se to mohu stát např. šermířem v průběhu hraní nebo jím musím být už od začátku? Děkuji za odpověď.
Goldy15:19 08.07.2015
Hoj, nebyla to úplně chyba, jen jsi se díval moc brzo - odkazy tam byly dřív, než jsem doformátoval a nahrál příslušné dokumenty. Teď už by mělo fungovat vše, krom vesnického stromu Písečné, který chce ještě trochu práce.
cufi10:35 08.07.2015
Zdravím navím zda je chyba u mne ale nefungují my odkazy na vesnické jutsu ani unikátní technika.
Goldy14:26 03.07.2015
Jinak, právě jsme měli poradu a v průběhu dneška všechno bude podrobeno formátování a večer by mělo dojít k velkému odhalení.
Goldy14:22 03.07.2015
Zan Mai: Cena děleno dvěma, výsledek zaokrouhluji nahoru.

Skupinová jutsu jsme podrobili revizi.

Posloupnost sesílání: Pokud není v pravidlech konkrétní techniky řečeno jinak, tak platí obecná pravidla (str. 3), tedy pečeť-jméno-efekt.

Základní pečeť:

Ilicius23:38 01.07.2015
Jo dík za rychlou odpověd

Zan Mai: No zrovna tohle jsem nechtěl slyšet...Nebo tak, nahoru se zaokrouhluje snížení ceny, nebo zbývající cena? Plus jde to tedy použít na nebojové techniky?

Skupinová jutsu: Tak mě třeba krom lariatu moc nesednul ani katon: renkei no jutsu...Jako jo, za dva životy rýží není vůbec špatné. Ale zase tři lidi můžou použít 3x katon: gouryuuka a daj tou rýží hned za tři

A jak je to tedy s tou "základní" pečetí?

Jo, ještě bych měl asi dotaz jak je to s přesnou posloupností akcí u technik, aneb mohu říci jméno techniky současně s pečetěmi?
Goldy22:32 01.07.2015
Hoj hoj,

Díky za tvé dotazy a připomínky. Na začátku musím říct, že většina z nich už je reflektovaná ve verzi technik 3.1, kterou (doufáme) vypustíme v pátek (i spolu s vesnickými technikami). Bohužel jsem si nějak dal do hlavy, že to vypustíme hromadně a nějak se to nabaluje a času na porady je málo.

Zan Mai - Zaokrouhlujeme nahoru.

Doton: Onikawa - Bude opraveno, vůbec jsem si toho nevšimnul. Každopádně, standardní trvání takovýchto technik je do konce boje, nebo do vybití (platného zásahu, ať už zraní, je na něj reagováno úhybem anebo je negován imunitou).

Raiton - Opraveno, podmínka zrušena.

Léčitelská jutsu všeobecně - celá jsou překopána, protože už vlastně od prvního ročníku nejsou úplně kompatibilní s finálními pravidly a místy ani já sám (autor) nechápu smysl některých z nich. Mystické dlaně zůstávají, regenerační techniky jsou předělány podle Kabutovy buněčné regenerace (=léčitel do někoho vloží chakru a ta ho v okamžik zranění vyléčí), oživení je ujasněno a omezeno (ještě to musíme doladit) a přibudou chakrové skalpely a napravování zlomených končetin.

Nosiče za jedna - zdánlivě neužitečné, ale pravda je ta, že existuje jen málo technik, které umožňují krýt hod nosičem, zatímco zbraně se kryjí líp a dají se krýt i jinými zbraněmi. Krom toho dávají živelná zranění, což má taky své výhody a navíc shurikeny stojí peníze, zatímco chakra je zdarma

Klony - už nejsou stínové (ty se dají naučit na vyšší úrovni), chakra mi přijde přiměřená, vzhledem k tomu, že technika má 4 pečeti a tudíž se dá rychle přerušit a nedá se snadno spamovat. Ostatní jsou rozumně srovnatelné (víc úhybu naráz, nebo méně pečetí).

Týmová jutsu - Lariat je v přepracování, ale po tvém upozornění jsem si všimnul techniky Suiton : Suijinheki, která je opravdu prapodivně napsaná - píšu si to do poznámek, na poradě jí zkusíme nějak zlidštit a "zužitečnit". Pokud je tam ještě nějaká taková, dejte vědět.

Co se vyvážení týče, tu nezaručujeme. Každý "strom" má svoje pro a proti a každý je využitelný, ale nejsou nutně vyvážené. Pro ty, co si rádi vyhrají s komby to nabízí dostatek různě životaschopných "buildů", pro ty ostatní je to dobrý základ pro roleplaying. A ultimátní argument zní "je to anime". Hlavní je, aby to byl zdroj zábavy.

Doufám, že jsem odpověděl dostatečně, v pátek vše bude konkrétnější (účastníkům půjde mail). Pokud máš další otázky, nebo je cokoliv z tohoto mého výplodu potřeba dovysvětlit, rád zase pomůžu
Ilicius19:31 01.07.2015
Tak asi budu mít také svých pár dotazů:
Zan Mai: Ta polovina chakry se zaokrouhluje nahoru, nebo dolů? A platí to přesně jako v popisu, nebo by to mohlo zabrat i na nebojové techniky?
Doton: Onikawa: Žádná chakra, žádné pečeti, to se mi nějak nezdá...Plus jak dlouho to trvá (narážím hlavně na to, že tam jsou vlastně dav efekty, jeden obranný a druhý útočný).
Raiton: Ne že by to mělo nějaký velký efekt, ale tak nějak jsem si uvědomil zajímavý fakt a to, že se není možné naučit kuroi kuminary a chidory, neboť abych se naučil kuroi kuminary, musím se nejdřív naučit bleskovou techniku 4. stupně, což je pouze rajingu sandaa, jenže ta naučení kuroi kuminary znemožnuje....
Fukkastu no jutsu: Je tím míněno opravdu oživení, nebo jen vzkřísení z agonie?
Dále jen tak pro kontrolu, co u pečetí tím "základem".
A pak jen přemýšlím nad tím, proč mi to přijde nehorázně nevyvážené...Například:
Katon: Endan a Doton: Doryou dango mi umožní dát nosičem za jedna...moc pěkném dokud to člověk nesrovná s vrhačkou, která má zcela stejný efekt, jen bez pečetí a bez chakry...Plus je snadnější k naučení.
Kage bunshin no jutsu: Nemůžu si pomoct, ale přijde mi to až trapně výhodná technika. Aneb má nejlepší existující poměr cena/počet úhybů. K tomu je to technika prvního stupně čili velmi snadná k naučení. Naproti tomu u kupy jiných specializací jsou obranné techniky které jsou slabší a složitější k naučení (např má na druhém stupni techniku co dá stejně úhybů, ale stojí o polovinu chakry víc). A jinak no kosmeticky, skoro by mi víc sedělo, kdyby to byli obyčejné (tzn ne stínové) klony, vzhledem k tomu, že to funguje jako tak nějak nejprimitivnější obranní jutsu).
Obecně nějak nechápu ty skupinové techniky...přijde mi, že jejich hlavním znakem je, že se několik ninjů naučí uber složitou techniku, aby pak dosáhli stejného či slabšího efektu, než kdyby současně použili dvě slabší, neskupinové techniky.
Regenerační techniky: Přiznám se, naprosto jsem nepochopil jejich myšlenku. Ninja má 2-3 hp, tudíž má max 1-2 zranění. Ve většině případů asi platí spíš ta menší hodnota. Tudíž k jeho plnému vyléčení stačí neslabší mystická dlaň, která je instantní, levnější a ke všemu léčeného nejen vyléčí, ale dokonce mu i beze strát doplní chakru...
A poslední dotaz, je možné se nějak dozvědět ty tajné techniky své vesnice před akcí?
Kubais20:10 29.06.2015
Dekuju za odpoved
Goldy14:08 28.06.2015
Kubais: Léčení není živelné ninjutsu, takže je možné kombinovat s jedním živlem bez nutnosti zvládat příslušné techniky
Kubais10:38 28.06.2015
Zdravim, bere se leceni jako zivel ?
Goldy21:15 04.06.2015
Karimatka a jekor stačí
Keke19:17 04.06.2015
Tak jsem vám jako vytrhla trn z paty. Do večera se zaregistruje zbytek mýho kamennýho týmu číslo dvě a půjdeme se mydlit molitanem s vámi
Goldy21:51 02.06.2015
cufi: Tenhle problém řešíme. Prvním krokem bylo plošné snížení ceny chakry (2 body zkušenosti místo 3) a ještě nás čeká další opatření, které ale musíme "propočítat". Na druhou stranu nechci dosahovat v chakře nijak závratných hodnot.
cufi21:39 02.06.2015
Osobně bych měl jednu připomínku ohledně chakry. Jako medik, jsem strávil většinu času jako chodící zásobárna chakry(to si nestěžuji jen konstatuji fakt), viz např. třeba likvidace shinigamiho, kde si ostatní dvakrát zaútočili(přeháním) a pak medici trávili zbytek mise( procházení jeskyní tím), že měli zavřené oči a meditovali(počítaly do 120 ti co měli zrychlené čerpání, zbytek do 240) a nechali se postrkovat celým podzemím, protože oni prostě čakru na léčení neměli a museli si ji obstarat.

Musel jsem volit mezi zásobou chakry a jutsu, buď bych měl po většinu času jutsu nebo chakru na které jsem byl jako medik závislý(stejně jako mí pacienti), obojí nebylo možné, takže ve finalé posledního dne jsem měl o 2 jutsu 1 úrovně více než na začátku(ale uznávám velkou zásobu chakry).
Neříkám že by se samostatné trénování chakry by mělo zrušit to ne, ale podle mne nějak z zefektivnit(protože přiznám se, že pořád stát na těch špalcích není moc zábava), protože podle mého názoru se za stávající situace nikdo nedokáže prodrat k jutsu vyšší jak 3 úrovně, protože buď mu budou na něj scházet jutsu nižších úrovní nebo chakra(jutsu 4-5 levlu které vesměs potřebují 7-8 bodů chakry jsou podle mého pro obyčejného hráče téměř nedosažitelné ).
Goldy01:51 02.06.2015
Kdyby náhodou měl někdo touhu a čas napsat něco k uplynulým dvěma ročníkům (třeba i z pohledu svého týmu), nebudu se bránit

A mimochodem ano, sekce "Minulé ročníky" už nám tu straší, ač zatím spíše prázdná. Ale najdete tam odkazy na fotogalerie
Goldy23:44 01.06.2015
Stačí trocha chakry a spustím mocnou techniku "přepiš políčko v databázi" Napiš a doplním co je potřeba
Nick23:24 01.06.2015
Jde doplnit jméno? Jsem nezadal jméno klanu...
Goldy15:08 01.06.2015
Cufi: Můžete ještě čekat, jestli se zaplní i kamenná vesnice a pak třeba otevřeme třetí týmy. Ale jinak bohužel ano, dokud se registrace nezaplní, stavy jsou takové, jaké jsou.

0102030405060708091011